Hoogvliet Supermarkten
Geen
Verzamel alle 23 verschillende WK Connects +
1 grote Hoogvliet WK Connect.
In 2014 lanceerde Hoogvliet tijdens het WK voetbal de populaire spaaractie WK Connects: plastic WK-poppetjes met een zuignap. Op de WK Connects ontstond een ware run. Binnen een aantal dagen waren de populaire poppetjes op. Hoogvliet organiseerde ruilmiddagen om teleurgestelde kinderen te voorzien.
De WK spaaractie bestond uit:
Bij iedere 10 euro aan boodschappen ontvingen klanten van Hoogvliet één WK Connect.
SMACS gaat voor elke case op zoek naar een product met het grootst haalbare effect, waarbij originaliteit versus prijs/kwaliteit strak tegen elkaar worden afgewogen. Zo ook bij deze spaaractie. SMACS bedacht en ontwikkelde een geheel nieuw product; een product dat nog niet eerder op de Nederlandse markt was verschenen. De kracht van de actie zat hem deze keer in de eenvoud: plastic poppetjes voorzien van twee zuignappen zorgden voor een ultiem interactief element. Hierdoor konden ze op het raam worden geplakt of nog leuker: op elkaar. Met het kartonnen speelbord konden kinderen ook voetbalwedstrijden naspelen en zo hun favoriete landenopstelling maken. SMACS was naast concepting betrokken bij de overall campagne en droeg zorg voor het gehele productieproces.